Пошук
Духновська Л.М., Саухіна О.В. Процес просування інноваційної продукції на ринок
АНОТАЦІЯ
У статті визначено сутність та мета процесу просування інноваційної продукції на ринок, конкретизовані етапи її просування. Розглянуто особливості організації цього процесу з урахуванням специфіки інноваційної продукції. Запропоновано алгоритм удосконалення технологій, організації процесів виробництва та управління підприємством під час просування на ринок інноваційної продукції. Нові форми стимулювання, організаційні структури,методи розробки управлінських рішень – усе це інноваційна продукція.
Ключові слова: інновація, інноваційна продукція, ознаки інноваційної продукції, процес просування інноваційної продукції на ринок, етапи просування, потенційні споживачі, суб’єкти просування.
АННОТАЦИЯ
В статье определена сущность и цель процесса продвижения инновационной продукции на рынок, конкретизированы этапы ее продвижения. Рассмотрены особенности организации данного процесса с учетом специфики инновационной продукции. Предложен алгоритм совершенствование технологий, организации процессов производства и управления предприятием при продвижении на рынок инновационной продукции. Новые формы стимулирования, организационные структуры, методы разработки управленческих решений – все это инновационная продукция.
Ключевые слова: инновации, инновационная продукция, признаки инновационной продукции, процесс продвижения инновационной продукции на рынок, этапы продвижения, потенциальные потребители, субъекты продвижения.
ANNOTATION
In article identifies the essence and purpose of the process of promotion of innovation products to the market, specifies stages of it promotion. Also features of their organization were considered specific of innovation product. Improving the technology of production processes and management through the algorithm in moving to market innovative products developed for the first time. Innovation products – new forms of incentives, organizational structures and methods of making management decisions.
Keywords: innovation, innovation products, signs of innovation product, process of promotion of innovation products to the market, stages of promotion, potential customers, subjects of promotion.