Пошук
Откаленко О.М. Ціноутворення на ринку освітніх послуг: стратегія удосконалення
АНОТАЦІЯ
У статті досліджено методи ціноутворення на ринку освітніх послуг, удосконалено методику розрахунку вартості навчання у вищих навчальних закладах державного сектору, визначено принципи маркетингового ціноутворення на ринку освітніх послуг та запропоновано до впровадження державними ВНЗ етапи формування вартості освітніх послуг з урахуванням вимог ринку
Ключові слова: вищі навчальні заклади, ціноутворення, калькуляція, ринок освітніх послуг, маркетингове ціноутворення.
АННОТАЦИЯ
В статье исследованы методы ценообразования на рынке образовательных услуг, усовершенствована методика расчета стоимости обучения в высших учебных заведениях государственного сектора, определены принципы маркетингового ценообразования на рынке образовательных услуг и предложены к внедрению государственными вузами этапы формирования стоимости образовательных услуг с учетом требований рынка
Ключевые слова: высшие учебные заведения, ценообразование, калькуляция, рынок образовательных услуг, маркетинговое ценообразование.
АNNOTATION
The methods of pricing in the educational market investigated in the article, the method of calculating the educational cost in higher educational institutions of the public sector improved, the pricing principles of marketing in the educational market defined and proposed for implementation by state universities stages of the cost of educational services, taking into account market requirements.
Keywords: higher educational institution, pricing, costing, market of educational services, marketing pricing.