Пошук
Мисюк В.О. Облікові аспекти використання маркетингових комунікацій в систем управління медійним підприємством
АНОТАЦІЯ
У статті проведено системне дослідження змісту та ролі маркетингових комунікацій у діяльності підприємства в цілому та медійної галузі зокрема. Запропоновано вдосконалити понятійний апарат, надано комплексну характеристику видів маркетингових комунікацій, визначено базові облікові аспекти, а також розкрито специфіку імплементації маркетингових комунікацій у діяльність медійних підприємств.
Ключові слова: комунікації, маркетингові комунікації, маркетинг мікс, комунікаційний бонус.
АННОТАЦИЯ
В статье проведено системное исследование содержания и роли маркетинговых коммуникаций в деятельности предприятия в целом и медийной отрасли в частности. Предложено усовершенствовать понятийный аппарат, предоставлена комплексная характеристика видов маркетинговых коммуникаций, определены базовые учетные аспекты, а также раскрыта специфика имплементации маркетинговых коммуникаций в деятельности медийных компаний.
Ключевые слова: коммуникации, маркетинговые коммуникации, маркетинг микс, коммуникационный бонус.
АNNOTATION
The paper conducted a systematic study of the content and role of marketing communications in the enterprise as a whole, and the media sector in particular. The paper proposed improved conceptual apparatus, provided a comprehensive description of the types of marketing communications, defined the basic account aspects and disclosed the implementation specific of marketing communications activities in media companies.
Keywords: communication, marketing communications, marketing mix, communication bonus.