Пошук
Герчанівська С.В., Стемковська І.В. Маркетингова діяльність в службі зайнятості
АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто теоретичні аспекти маркетингової діяльності служби зайнятості, визначено її особливості та завдання. Обґрунтовано необхідність використання елементів маркетингу, що забезпечить більш ефективний процес працевлаштування, даючи клієнтам можливості оперувати інформацією про стан ринку праці, вибору і добровільності їх участі в даному процесі.
Ключові слова: маркетинг, ринок праці, служба зайнятості, маркетингове середовище, маркетингові дослідження.
АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрены теоретические аспекты маркетинговой деятельности службы занятости, определены ее особенности и задачи. Обоснована необходимость использования элементов маркетинга, что обеспечит более эффективный процесс трудоустройства, давая клиентам возможность оперировать информацией о состоянии рынка труда, выбора и добровольности их участия в данном процессе.
Ключевые слова: маркетинг, рынок труда, служба занятости, маркетинговая среда, маркетинговые исследования.
АNNOTATION
The article considers theoretical aspects of the marketing activities employment services, its features and tasks. Substantiated the necessity of using marketing elements that provide a more efficient process of employment, giving customers the possibility to operate with information about the labor market, voluntary choice and their participation in this process.
Keywords: marketing, labour market, employment service, marketing environment, marketing research.