Пошук
Зайцева В.М. Особливості формування туристичних кластерів в Запорізькому регіоні
АНОТАЦІЯ
У статті досліджено визначення та особливості формування кластерних об’єднань регіону, їхні переваги та недоліки для соціальної сфери, бізнес-середовище та державних органів влади. Охарактеризовано туристичну індустрію Запорізького регіону, зокрема, визначено, що вона представлена практично усіма існуючими видами туріндустрії: пляжний, оздоровчий, пізнавальний, розважальний, екстремальний, релігійний туризм. Наведено приклад стратегічних цілей програми формування кластерів у Великобританії та рекомендацій компанії Breault Research оптичному кластеру Арізони. Розкрито фактори взаємодії туристичного кластера з регіоном. Визначено значення реалізації концепції «трьох А» при створенні територіального тур продукту.
Ключові слова: туристичний кластер, маркетинг, безпека, бізнес-середовище, інфраструктура.
АННОТАЦИЯ
В статье исследовано определение и особенности формирования кластерных объединений региона, их преимущества и недостатки для социальной сферы, бизнес-среды и государственных органов власти. Охарактеризована туристическую индустрию Запорожского региона, в частности, определено, что она представлена практически всеми существующими видами туриндустрии: пляжный, оздоровительный, познавательный, развлекательный, экстремальный, религиозный туризм. Приведен пример стратегических целей программы формирования кластеров в Великобритании и рекомендаций компании Breault Research оптическому кластеру в Аризоне. Раскрыты факторы взаимодействия туристического кластера с регионом. Определено значение реализации концепции «трех А» при создании территориального тур продукта.
Ключевые слова: туристический кластер, маркетинг, безопасность, бизнес-среда, инфраструктура.
АNNOTATION
In the article the definition and characteristics of cluster formation of unions in the region, their advantages and disadvantages for the social sector, business environment and government authorities are researched. Zaporizhzhya region’s tourism industry is presented almost all existing types of tourism industry: beach, health, educational, entertainment, extreme, religious tourism in particular. An example of the strategic objectives of the program cluster formation in the UK and the recommendations of Breault Research Cluster optical Arizona is explained. The important of «three A» concept in the creation of territorial tourism products is identified.
Keywords: tourist cluster, marketing, security, business environment, infrastructure.