Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Хамініч С.Ю., Приходько В.Р. Особливості функціонування маркетингу в соціокультурній сфері

АНОТАЦІЯ
У статті проаналізовано стан соціально-культурної сфери України. Розглянуто традиційні та додаткові концепції розвитку в соціальному маркетингу. Визначено роль маркетингових досліджень у соціально-культурній сфері. Запропоновано загальні та специфічні чинники розвитку маркетингу в соціально-культурній сфері.

Ключові слова: соціально-культурна сфера, маркетингові дослідження, маркетингова концепція, маркетингове середовище, маркетинговий комплекс.

АННОТАЦИЯ
В статье проанализировано состояние социально-культурной сферы Украины. Рассмотрены традиционные и дополнительные концепции развития в социальном маркетинге. Определена роль маркетинговых исследований в социально-культурной сфере. Предложены общие и специфические факторы развития маркетинга в социально-культурной сфере.

Ключевые слова: социально-культурная сфера, маркетинговые исследования, маркетинговая концепция, маркетинговая среда, маркетинговый комплекс.

АNNOTATION
The article analyzes the state of the social sphere of Ukraine. Considered traditional and advanced development concept in social marketing. The role of market research in the social and cultural sphere. The general and specific factors of marketing in the cultural sphere.

Keywords: socio-cultural sphere, marketing research, marketing concept, marketing environment, marketing complex.

Завантажити статтю (pdf)