Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Скриньковський Р.М., Бочко О.Ю., Харук К.Б. Практичне застосування інтерактивних маркетингових комунікацій підприємствами

АНОТАЦІЯ
У статті доведено необхідність застосування інтерактивних маркетингових комунікацій підприємствами. Розкрито взаємодію інтерактивних маркетингових комунікацій з навколишнім середовищем, тобто виробниками, посередниками, споживачами. Обґрунтовано етапи просування продукції на ринок через використання інтерактивних маркетингових комунікацій.

Ключові слова: інтерактивний маркетинг, інтерактивні маркетингові комунікацій, ринок, навколишнє середовище.

АННОТАЦИЯ
В статье доказана необходимость применения интерактивных маркетинговых коммуникаций предприятиями. Раскрыто взаимодействие интерактивных маркетинговых коммуникаций с окружающей средой, то есть производителями, посредниками, потребителями. Обоснованы этапы продвижения продукции на рынок с использованием интерактивных маркетинговых коммуникаций.

Ключевые слова: интерактивный маркетинг, интерактивные маркетинговые коммуникаций, рынок, окружающая среда.

ANNOTATION
In the article is proved the need of application the interactive marketing communication by the enterprises. The interaction of interactive marketing communications with the environment, which is producers, intermediaries, customers is disclosed. The stages of product promotion on the market due the use of interactive marketing communication are substantiated.

Keywords: interactive marketing, interactive marketing communications, market, environment.

Завантажити статтю (pdf)