Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

Макаренко Н.О., Селезень О.М. Перспективні напрямки забезпечення конкурентоспроможності підприємств на основі оцінки ефективності маркетингової діяльності

АНОТАЦІЯ
У статті обґрунтовано перспективні напрями забезпечення конкурентоспроможності підприємств. За допомогою критеріїв оцінки ефективності маркетингової діяльності визначено основні фактори формування рівня витрат на маркетинг. Запропоновано варіанти можливостей зростання підприємств за напрямами інтенсивного, інтеграційного та диверсифікаційного зростання.

Ключові слова: конкурентоспроможність підприємств, маркетингова діяльність, ефективність, система показників, маркетингові витрати.

АННОТАЦИЯ
В статье обоснованы перспективные направления обеспечения конкурентоспособности предприятий. С помощью критериев оценки эффективности маркетинговой деятельности определены основные факторы формирования уровня затрат на маркетинг. Предложены варианты возможностей роста предприятий по направлениям интенсивного, интеграционного и диверсификационного роста.

Ключевые слова: конкурентоспособность предприятий, маркетинговая деятельность, эффективность, система показателей, маркетинговые расходы.

АNNOTATION
In the article the promising areas to ensure the competitiveness of enterprises. Using the criteria for assessing the effectiveness of marketing activities of the main factors of forming of marketing costs. The variants of growth opportunities in areas of intensive enterprises, integration and diversification growth.

Keywords: competitiveness of enterprises, marketing activity, performance a system of indicators, marketing costs.

Завантажити статтю (pdf)