Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Гресь-Євреінова С.В. Перспективи інтеграції сучасних технічних та інформаційних можливостей ХХІ ст. в Запорізькому обласному краєзнавчому музеї

АНОТАЦІЯ
Нині необхідність технологічної модернізації музеїв зумовлена істотним ускладненням умов функціонування і розвитку музеїв України. У статті були виявлені перспективи інтеграції сучасних технічних та інформаційних можливостей ХХІ ст. у Запорізькому обласному краєзнавчому музеї. Для виконання проекту необхідна мотивація персоналу та розробка фандрейзингових програм. Був розрахований місячний регіональний бюджет для розміщення контекстної реклами сайту Запорізького обласного краєзнавчого музею в системі Яндекс.Директ. Робота над «просуванням» в соціальних мережах надасть змогу залучити молодь до музею шляхом залучення до музею більшої кількості уваги. Запропоновано встановлення нової приточно-вентиляційної системи у виставкових залах музею, яка покращить умови як для експонатів, так і для відвідувачів. Оновлення системи освітлення або заміна ламп на сучасні надасть можливість підкреслити унікальність кожного експонату та допоможе відвідувачам орієнтуватися у музейному просторі. Реклама екскурсійних послуг музею надасть потенційним відвідувачам бажання скористатися ними. Усі інновації мають збільшити відвідуваність Запорізького обласного краєзнавчого музею.

Ключові слова: музеї, відвідуваність, соціальні мережі, SMM-просування, контекстна реклама, технічні інновації.

АННОТАЦИЯ
На сегодня необходимость модернизации музеев обусловлена существенным усложнением условий функционирования и развития музеев Украины. В статье были выявлены перспективы интеграции современных технических и информационных возможностей XXI века. в Запорожском областном краеведческом музее. Для реализации проекта необходима мотивация персонала и разработка фандрейзинговых программ. Был рассчитан месячный региональный бюджет для размещения контекстной рекламы сайта Запорожского областного краеведческого музея в системе Яндекс.Директ. Работа над «продвижением» в социальных сетях позволит увеличить посещаемость молодежью музея путем привлечения к музею большего количества внимания. Предложено установление новой приточно-вентиляционной системы в выставочных залах музея, улучшит условия как для экспонатов, так и для посетителей. Обновление освещения или замена ламп на современные позволит подчеркнуть уникальность каждого экспоната и поможет посетителям ориентироваться в музейном пространстве. Реклама экскурсионных услуг музея вызовет у потенциальных посетителей желание воспользоваться ими. Все инновации должны увеличить посещаемость Запорожского областного краеведческого музея.

Ключевые слова: музеи, посещаемость, социальные сети, SMM-продвижение, контекстная реклама, технические инновации.

АNNOTATION
Today, it is the need to modernize museums due to a significant complication of the conditions of functioning and development of museums in Ukraine. The article identified the prospects of integration of modern technology and information capabilities of XXI century in Zaporizhzhya Regional Museum. To implement the project requires staff motivation and development of fundraising programs. It was calculated monthly regional budget for placing contextual advertising site of Zaporizhzhya Regional Museum in the system Yandex. It is required for implement of the project staff motivation and development of fundraising programs. It was calculated monthly regional budget for placing contextual advertising site of Zaporizhzhya Regional Museum in the system Yandex. Work on the promotion in social networks will increase museum attendance by youth by attracting to the museum more attention. It is proposed to establish a new ventilation system in the exhibition halls of the museum, will improve the conditions for the exhibits, and visitors. Upgrading or replacing light bulbs to modern will highlight the uniqueness of each exhibit and help visitors navigate the museum space. Advertising museum excursion services give potential visitors a desire to take advantage of them. All innovations have to increase an attendance of Zaporizhzhya Regional Museum in their eyes.

Keywords: museums, attendance, social networks, SMM-promotion, contextual advertising, technical innovations.

Завантажити статтю (pdf)