Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Грабчак В.І. Сутність поняття «репутація підприємства» та її складових

АНОТАЦІЯ
Стаття вивчає становлення поняття «репутація». Розглянуто підходи різних науковців до визначення репутації. Проаналізовано основні характеристики даного поняття, на основі яких сформоване більш широке визначення репутації підприємства з економічної точки зору. Виявлено її основні складові елементи та надано їм короткі характеристики. Надано класифікацію видів репутації підприємства.

Ключові слова: репутація, репутація підприємства, гудвіл, нематеріальний актив, стейкхолдери.

АННОТАЦИЯ
Статья изучает становление понятия «репутация». Рассмотрены подходы различных ученых к определению репутации. Проанализированы основные характеристики данного понятия, на основе которых сформировано более широкое определение репутации предприятия с экономической точки зрения. Выявлены ее основные составляющие и даны им краткие характеристики. Представлена классификация видов репутации предприятия.

Ключевые слова: репутация, репутация предприятия, гудвилл, нематериальный актив, стейкхолдеры.

ANNOTATION
The article examines the formation of the concept of «reputation». The approaches of different researchers to determine reputation. The basic characteristics of this concept formed the basis for a broader definition of the reputation of the company from an economic point of view. Revealed its main components, and them with a brief description.The classification provided types of business reputation.

Keywords: reputation, the reputation of the company, goodwill, intangible asset, stakeholders.

Завантажити статтю (pdf)