Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Гільорме Т.В., Кислиця К.В. Оцінювання людського капіталу як складової стратегії соціальної відповідальності підприємства

АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто системне дослідження, критичну оцінку та розробку пропозицій щодо удосконалення теоретичних положень та діючої практики оцінювання людського капіталу як складової стратегії соціальної відповідальності суб’єкта господарювання в умовах кризи. Запропоновано алгоритм визначення соціального фактора як домінанти розвитку людського капіталу відповідно до методиці ESG за соціальними показниками (права персоналу, трудові стандарти, стан корпоративного управління, соціально-психологічний клімат у трудовому колективі, задоволення персоналу як альфа-стейкхолдерів).

Ключові слова: людський капітал, нематеріальний актив, моделі обліку витрат, корпоративна соціальна звітність.

АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрены системное исследование, критическая оценка и разработка предложений по совершенствованию теоретических положений и действующей практики оценки человеческого капитала как составляющей стратегии социальной ответственности предприятия в условиях кризиса. Предложен алгоритм определения социального фактора как доминанты развития человеческого капитала в соответствии с методикой ESG по социальным показаниям (права персонала, трудовые стандарты, состояние корпоративного управления, социально-психологический климат в трудовом коллективе, удовлетворение персонала как альфа-стейкхолдеров).

Ключевые слова: человеческий капитал, нематериальный актив, модели учета затрат, корпоративная социальная отчетность.

АNNOTATION
The article examines the is systematic research, critical assessment and proposals for improvement of theoretical positions and the current practice of assessment of the human capital as a constituent of the corporate social responsibility strategy of the business entity in crisis conditions. The work suggests the algorithm for defining the social factor as a dominant trait of human capital development according to ESG methodology in respect of social indicators (personnel rights, labor standards, state of corporate governance, social and psychological climate among the staff, satisfaction of the personnel as alpha-stakeholders).

Keywords: human capital assets, intangible asset, models of cost accounting, corporate social reporting.

Завантажити статтю (pdf)