Пошук
Натрус К.С., Хамініч С.Ю. Особливості використання маркетингових інструментів на основі стратегічного управління галуззю
АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто особливості використання маркетингових інструментів при стратегічному управлінні галуззю. Визначено етапи, яких потрібно дотримуватися при реалізації стратегічного маркетингу для галузі національного господарства. Запропоновано заходи для розвитку галузі в сучасних умовах.
Ключові слова: управління галуззю, маркетингові інструменти, стратегічний маркетинг, етапи стратегічного маркетингу, стратегічне управління, стратегія.
АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрены особенности использования маркетинговых инструментов при стратегическом управлении отраслью. Определены этапы, которые должны соблюдаться при реализации стратегического маркетинга для отрасли национального хозяйства. Предложены мероприятия, которых нужно придерживаться для развития отрасли в современных условиях.
Ключевые слова: управление отраслью, маркетинговые инструменты, стратегический маркетинг, этапы стратегического маркетинга, стратегическое управление, стратегия.
ANNOTATION
The article describes the features of the use of marketing tools in the strategic management of the industry. The stages that must be followed in the implementation of strategic marketing for the industry of the national economy. The measures, which should be followed for the development of the industry in modern conditions.
Keywords: branch management, marketing tools, strategic marketing, stages of strategic marketing, strategic management, strategy.