Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Бержанір А.Л., Стрембіцька Л.Л. Стратегії взаємодії держави та бізнесу в умовах становлення ринкових відносин в Україні

АНОТАЦІЯ
У статті проаналізовано процес формування стратегій відносин влади та бізнесу на початковому етапі становлення ринкових відносин в Україні. Досліджено чинники, які впливали на сутність взаємодії державних структур та підприємців. Установлено особливості моделей і стратегій відносин влади та підприємницьких структур, які були започатковані в Україні в 90-х роках та визначили подальший розвиток її національної економіки.

Ключові слова: влада, бізнес, стратегії, моделі, ринкові відносини, держава.

АННОТАЦИЯ
В статье проанализирован процесс формирования стратегий отношений власти и бизнеса на начальном этапе становления рыночных отношений в Украине. Исследованы факторы, которые влияли на сущность взаимодействия государственных структур и предпринимателей. Установлены особенности моделей и стратегий отношений власти и предпринимательских структур, которые были начаты в Украине в 90-х годах и определили дальнейшее развитие ее национальной экономики.

Ключевые слова: власть, бизнес, стратегии, модели, рыночные отношения, государство.

ANNOTATION
The article analyzes the process of forming strategies of relations between the authorities and business at the initial stage of market relations in Ukraine. Factors that affect the nature of interaction between state structures and entrepreneurs are studied. Peculiarities of patterns and strategies of relations between the authorities and business structures that were established in Ukraine in the 90s are determined and further development of the national economy is identified.

Keywords: government, business, strategies, patterns, market relations, state.

Завантажити статтю (pdf)