Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Дунська А.Р., Жалдак Г.П. Цінова еластичність попиту як основа прийняття ефективних управлінських рішень

АНОТАЦІЯ
Стаття присвячена дослідженню цінової еластичності попиту. Обґрунтовано ідею про врахування коефіцієнту еластичності під час прийняття управлінських рішень керівниками підприємств. Узагальнено та статистично оброблено фактичні дані стосовно продажу промислової, сільськогосподарської продукції та продукції сфери послуг за 2013 та 2014 роки. Числові характеристики цінової еластичності були розраховані за допомогою загальної формули еластичності. Відповідно до проведеного дослідження зроблено внесок у розвиток економічної науки через дослідження категорії «еластичність» та виявлення її зв’язку із стратегічною діяльністю підприємства. Визначено можливості ціноутворення як елементу ухвалення ефективних управлінських рішень на вітчизняному ринку.

Ключові слова: цінова еластичність попиту, промисловість, сільське господарство, сфера послуг, управлінські рішення, ціноутворення.

АННОТАЦИЯ
Статья посвящена исследованию ценовой эластичности спроса. Обоснована идея об учете коэффициента эластичности при принятии управленческих решений руководителями предприятий. Обобщены и статистически обработаны фактические данные о продаже промышленной, сельскохозяйственной продукции и продукции сферы услуг за 2013 и 2014 годы. Числовые характеристики ценовой эластичности были рассчитаны с помощью общей формулы эластичности. Согласно проведенному исследованию сделан вклад в развитие экономической науки через исследование категории «эластичность» и выявление ее связи со стратегической деятельностью предприятия; сделаны выводы о возможности ценообразования как элемента принятия эффективных управленческих решений на отечественном рынке.

Ключевые слова: ценовая эластичность спроса, промышленность, сельское хозяйство, сфера услуг, управленческие решения, ценообразования.

ANNOTATION
Submitted article is devoted to investigation of price elasticity of demand. Grounded idea elasticities consideration in decision-making by enterprise managers. Overview and statistically processed actual data on the sale of industrial, agricultural products and products of the service sector for 2013 and 2014. The numerical price elasticity properties were calculated using the general formula elasticity. Revealed that current prices for industrial enterprises and service demonstrate the point elasticity coefficient higher than one. According to the study contributed to the development of economic science through research category «elasticity» and identifying its relationship with the strategic activities of the company. Based on the results conclusions about pricing opportunities as part of making effective management decisions in the domestic market.

Keywords: price elasticity of demand, industry, agriculture, services, management decisions, pricing.

Завантажити статтю (pdf)