Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Материалы

Гавриленко В.О. Завдання контролінгу в антикризовому управлінні

АНОТАЦІЯ
Виявлення причин виникнення кризових явищ та зростання ризиків банкрутства суб’єктів господарювання, дослідження факторів, які впливають на прийняття ефективних управлінських рішень щодо уникнення кризи або в ході проведення антикризових заходів, є важливими завданнями антикризового управління. Будь-яка управлінська система потребує певного інформаційного забезпечення та створює умови для отримання необхідної та неупередженої інформації. Для розроблення управлінських рішень щодо уникнення або виходу з кризової ситуації необхідне застосування актуальних підходів до управління та розроблення інструментів їх упровадження, які дадуть змогу своєчасно отримати сигнали про можливе виникнення кризової ситуації на підприємстві, з’ясувати причини економічних проблем, що ускладнюються, забезпечити інформаційну підтримку управлінських рішень керівництва, запобігти негативним кризовим тенденціям з орієнтацією на перспективу. Відповідно, значення контролінгу в системі антикризового управління зростає та потребує більшої уваги як із боку виведення суб’єктів господарювання з кризового стану, так і для подальшого їх розвитку. Автором досліджено сутність та визначено завдання контролінгу в антикризовому управлінні. Отримані результати дослідження дадуть можливість керівництву підприємства використовувати контролінг на кожній стадії кризового стану суб’єкта господарювання для прийняття ефективних управлінських рішень у системі антикризового управління.

Ключові слова: криза, антикризове управління, контролінг, облікова інформація, управлінський облік, суб’єкти господарювання, бухгалтерський облік, звітність.

АННОТАЦИЯ
Выявление причин возникновения кризисных явлений и рост рисков банкротства субъектов хозяйствования, исследование факторов влияющих на принятие эффективных управленческих решений по предотвращению кризисов или в действиях антикризисных мероприятий являются важными задачами антикризисного управления. Любая управленческая система требует определенного информационного обеспечения и создает условия для получения необходимой и объективной информации. Для разработки управленческих решений по предотвращению или выходу из кризисной ситуации необходимо применение актуальных подходов к управлению и разработке инструментов их внедрения, которые дадут возможность своевременно получить сигнал о возможном возникновении кризисной ситуации на предприятии, выяснить причины экономических проблем, которые усложняются, обеспечат информационную поддержку управленческих решений руководства, смогут предотвратить негативные кризисные тенденции с ориентацией на перспективу. Соответственно, значение контроллинга в системе антикризисного управления растет и требует большего внимания как со стороны выхода субъектов хозяйствования из кризисного состояния, так и для дальнейшего их развития. Автором исследована сущность и определены задания контроллинга в антикризисном управлении. Полученные результаты исследования дадут возможность руководству предприятия использовать контроллинг на каждой стадии кризисного состояния субъекта хозяйствования для принятия эффективных управленческих решений в системе антикризисного управления

Ключевые слова: кризис, антикризисное управление, учетная информация, контроллинг, управленческий учет, предприятие, бухгалтерский учет, отчетность.

АNNOTATION
Identifying the causes of crisis phenomena and increasing the risks of bankruptcy of business entities, studying the factors that influence the adoption of effective management decisions to avoid a crisis or in the course of anti-crisis measures is an important task of anti - crisis management. Any management system requires certain information support and creates conditions for obtaining the necessary information. In order to develop management decisions to avoid or overcome a crisis situation, it is necessary to apply topical approaches to management and development of tools for their implementation, which will enable timely receipt signals about the possible emergence of a crisis situation at the enterprise, find out the causes of complicated economic problems, provide information support for managerial management decisions, prevent negative crisis trends with a forward-looking perspective. Accordingly, the importance of controlling in the system of anti-crisis management increases and requires more attention both from the side of the withdrawal of economic entities from the crisis state and for their further development. The author investigated the essence and defined the task of controlling in anti-crisis management. The obtained results of the study will enable the management of the enterprise to use controlling at each stage of the crisis state of the entity in order to make effective management decisions in the system of anti - crisis management.

Keywords: crisis, anti-crisis management, accounting information, controlling, management accounting, business entities, accounting, reporting, abstract.

Завантажити статтю (pdf)