Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Материалы

Голубьонкова О.О., Лозовська Г.М. Сучасні тренди маркетингу ресторанних послуг

АНОТАЦІЯ
У статті досліджено основні тенденції розвитку ринку ресторанних послуг, а також основні проблеми галузі, які впливають на її функціонування. Авторами проаналізовано структуру діючих закладів за кількістю і форматом роботи. Визначено основні тренди маркетингу ресторанних послуг у напрямі Інтернет-маркетингу. Особливу увагу приділено просуванню ресторану через соціальну мережу Instagram за допомогою хештегів. Перспективою подальших досліджень є розроблення системи інструментів просування ресторанних послуг через соціальні мережі.

Ключові слова: ресторанні послуги, дослідження ринку, маркетингові комунікації, тренди, хештеги.

АННОТАЦИЯ
В статье исследованы основные тенденции развития рынка ресторанных услуг, а также основные проблемы отрасли, влияющие на ее функционирование. Проанализирована структура действующих заведений по количеству и формату работы. Определены основные тренды маркетинга ресторанных услуг в направлении Интернет-маркетинга. Особое внимание уделено продвижению ресторана через социальную сеть Instagram с помощью хештегов. Перспективой дальнейших исследований является разработка системы инструментов продвижения ресторанных услуг через социальные сети.

Ключевые слова: ресторанные услуги, исследования рынка, маркетинговые коммуникации, тренды, хэштеги.

ANNOTATION
The article investigates the main trends of the market of restaurant services, as well as the main problems of the industry that affect its functioning. The authors analyze the structure of the existing institutions by number and format of work. The main trends of marketing of restaurant services in the direction of Internet marketing were determined. Particular attention is paid to promoting the restaurant through the social network Instagram, using hashtags. The prospect for further research is the development of a system of tools for promoting restaurant services through social networks.

Keywords: restaurant services, market research, marketing communications, trends, hashtags.

Завантажити статтю (pdf)