Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Материалы

Чернишова Л.О. Брендинг в системі управління конкурентоспроможністю міжнародної компанії

АНОТАЦІЯ
У статті досліджено особливості процесу управління брендом міжнародної компанії. Визначено вплив бренду на сфери формування конкурентних переваг міжнародної компанії. Проаналізовано складові елементи системи управління брендом. Охарактеризована роль позиціонування у процесі брендингу. Запропоновано алгоритм процесу управління брендом міжнародної компанії в контексті підвищення її конкурентоспроможності.

Ключові слова: бренд, брендинг, конкурентоспроможність, міжнародна компанія, позиціонування, управління.

АННОТАЦИЯ
В статье исследованы особенности процесса управления брендом международной компании. Определено влияние бренда на сферы формирования конкурентных преимуществ международной компании. Проанализированы составляющие элементы системы управления брендом. Охарактеризована роль позиционирования в процессе брендинга. Предложен алгоритм процесса управления брендом международной компании в контексте повышения ее конкурентоспособности.

Ключевые слова: бренд, брендинг, конкурентоспособность, международная компания, позиционирование, управление.

ANNOTATION
The article deals with the features of the international brand management process. The influence of the brand on the sphere of formation of competitive advantages of the international company is determined. The components of the brand management system are analyzed. Characterized role of positioning in the process of branding. The algorithm of the international brand management process is proposed in the context of increasing its competitiveness.

Keywords: brand, branding, competitiveness, international company, positioning, management.

Завантажити статтю (pdf)