Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Хамініч С.Ю., Горбатко О.С. Сучасні тенденції розвитку реклами в Україні

АНОТАЦІЯ

У статті розкрито етимологію поняття «реклама» й основні сучасні тенденції її розвитку в Україні. Подано критичний огляд основних видів реклами як важливої економічної категорії. Досліджено й узагальнено основні переваги та недоліки окремих видів реклами, висвітлено їх популярність на теренах України. Детально розглянуто особливості розвитку реклами та її форми, а також виявлено найбільш сприятливі види рекламних звернень і причину таких уподобань у споживачів. Визначено маркетингову роль реклами та історію її розвитку. Висвітлено й чітко обґрунтовано переваги та недоліки кожного з видів реклами, а також роз’яснено основні причини використання того чи іншого виду рекламного звернення. Матеріал, висвітлює основні тенденції реклами, що дає змогу зробити висновки щодо шляхів удосконалення кожного з видів реклами й рекламного ринку України загалом.

Ключові слова: реклама, засоби масової інформації, маркетинг, сучасні тенденції розвитку реклами, рекламний ринок.

АННОТАЦИЯ

В статье раскрыто этимологию понятия «реклама» и основные современные тенденции ее развития в Украине. Представлен критический обзор основных видов рекламы как важной экономической категории. Исследованы и обобщены основные преимущества и недостатки отдельных видов рекламы, освещены их популярность на территории Украины. Подробно рассмотрены особенности развития рекламы и ее формы, а также выявлены наиболее благоприятные виды рекламных обращений и причины таких предпочтений у потребителей. Определена маркетинговая роль рекламы и ее история развития. Освещены и четко обоснованы преимущества и недостатки каждого из видов рекламы, а также разъяснены основные причины использования того или иного вида рекламного обращения. Материал освещает основные тенденции рекламы, позволяет сделать выводы о путях совершенствования каждого из видов рекламы и рекламного рынка Украины в целом.

Ключевые слова: реклама, средства массовой информации, маркетинг, современные тенденции развития рекламы, рекламный рынок.

АNNOTATION

In the article the etymology of the concept of “advertising” and the main current trends of its development in Ukraine are specified. The paper presents a critical overview of the main types of advertising as an important economic category. The author studies and summarizes the main advantages and disadvantages of certain types of advertising and highlights their popularity in Ukraine. The peculiarities of advertising and its form are specified, and the most favourable types of advertising appeals and the causes of such preference among consumers are found. Also the article reflects the role of advertising in marketing and its history. The author describes and clearly proved the advantages and disadvantages of each type of advertising, and explains the main reasons for using a particular type of advertising appeal. The material presented in the article highlights the main trends in advertising. It enables to draw conclusions about ways to improve each of the types of advertising and advertising market of Ukraine in general.

Keywords: advertising, media, marketing, modern trends in advertising, advertising market.

Завантажити статтю (pdf)