Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

Федотова Ю.В., Кравець О.М. Анімаційна діяльність: сутність, особливості та соціально-економічна ефективність

АНОТАЦІЯ
У статті досліджено зовнішні та внутрішні фактори впливу на специфіку організації дозвілля в сучасних реаліях. Визначено особливу роль анімації в процесі надання туристських послуг, охарактеризовано її сутність та типологію. Встановлено, що поряд з існуючими видами туристської анімації, такими як туристські маршрути, додаткові послуги в технологічних перервах, особливе значення належить готельній анімації. Здійснено порівняльний аналіз концепцій готельної анімації Туреччини та України. Запропоновано параметри соціально-економічної оцінки ефективності анімаційної діяльності.

Ключові слова: дозвілля, анімація, аттрактивність, економічна оцінка, мультиплікатор.

АННОТАЦИЯ
В статье проанализированы внешние и внутренние факторы влияния на специфику организации досуга в современных условиях. Подчеркнута особая роль анимации в процессе предоставления туристских услуг, охарактеризованы её сущность и типология. Определено, что наряду с существующими видами туристской анимации, такими как туристские маршруты, дополнительные услуги в технологических перерывах, особое значение приобретает гостиничная анимация. Представлен сравнительный анализ концепций гостиничной анимации Турции и Украины. Предложены параметры социально-экономической оценки эффективности анимационной деятельности.

Ключевые слова: досуг, анимация, аттрактивность, экономическая оценка, мультипликатор.

ANNOTATION
External and internal factors, that influence the specificity of the organization of leisure in modern conditions, are analyzed. A special role of animation in the provision of tourism services is highlighted and its essence and typology is characterized. It was determined that in addition to the existing forms of the tourist animations, such as: hiking routes, additional services in the technological interruptions, particularly important role in hotel animation takes. The comparative analysis of the concepts of hospitality animation Turkey and Ukraine is provided. Parameters of the socio-economic assessment of the effectiveness of animation activities are offered.

Keywords: leisure, animation, attractiveness, economic evaluation, multiplier.

Завантажити статтю (pdf)